سارق حرفه ای اصفهان، یک زن است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۶۳۸۴
سارق حرفه ای اصفهان، یک زن است
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک زن که به صورت حرفه ای در اماکن شلوغ و پرتردد اقدام به سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی می کرد و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ و پرتردد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایگاه شرق "اصفهان" قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های تخصصی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها یک زن است که سرانجام هویت او مشخص و در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس آگاهی روبرو شد به 30 فقره سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ مانند پاساژها، مغازه های طلافروشی، مترو و اتوبوس واحد اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: از همراه داشتن مدارک، اشیای قیمتی و با ارزش و وجوه نقد در اماکن شلوغ اکیدا خودداری و در صورت مشاهده سرقت با شیوه کف زنی و جیب بری حتما در اولین فرصت با پلیس تماس و مشخصات سارق و مکان وقوع سرقت را اعلام کنند تا اقدامات قانونی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

نظر شما
پرونده ویژه