مشاوره ازدواج در خراسان رضوی مجازی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴۶
مشاوره ازدواج در خراسان رضوی مجازی شد
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ممنوعیت فعالیتهای آموزشی و برگزاری جلسات، مقرر شد مراکز مشاوره ازدواج زیر پوشش این اداره کل به صورت مجازی و وبینار فعالیت خود را از سر گیرند.

به گزارش برنا؛ اسماعیل حاجی آبادی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: البته پیشتر چند مرکز مشاوره ازدواج در مشهد به صورت محدود دوره‌هایی را به صورت وبینار برگزار کرده اند اما برنامه ریزی شده از ظرفیت فضای مجازی در این بخش بیشتر و گسترده تر استفاده شود.

او ادامه داد: ۱۵ مرکز مشاوره ازدواج زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار دارد که ۹ مرکز در مشهد و بقیه در سایر شهرستانها فعالیت دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یکی از سازمانهای مردم نهاد در قوچان نیز فعالیت مجازی خود در خصوص مشاوره ازدواج را به تازگی آغاز کرده است.

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهایی که ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد برگزاری جلسات ممنوع و فعالیتهای آموزشی نیز باید به صورت مجازی انجام شود.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما