معاون دادستان کشور:

پرونده ترور شهید فخری زاده در تهران رسیدگی خواهد شد/ ۷۰ درصد موادمخدر به وسیله اقدامات اطلاعاتی کشف می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۶۵۴۷
پرونده ترور شهید فخری زاده در تهران رسیدگی خواهد شد/ ۷۰ درصد موادمخدر به وسیله اقدامات اطلاعاتی کشف می‌شود
سعید عمرانی در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: طبق مقررات اگر یک پرونده امنیتی باشد با استفاده از ابزار احاله به تهران منتقل می شود و این پرونده نیز به علت حساسیت در تهران رسیدگی خواهد شد تا نتیجه لازم با پیگرد بهترین نیروهای قضایی حاصل شود.

به گزارش برنا؛ سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان طرح ظفر گفت: تلاش برای مبارزه با موادمخدر از مرز تا قلب کشور با جدیت انجام می شود. کشفیات مواد مخدر نتیجه همت و شجاعت نیروی انتظامی است.

او افزود: 70 درصد کشفیات موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی کشف می شود. امروز قاچاقچیان موادمخدر به ذلت افتاده اند و با راهکارهای خفت بار اقدام به قاچاق موادمخدر می کنند و حتی از اسباب بازی های کودکان استفاده می کنند.

این مقام ارشد قضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز خط مقدم حفظ امنیت جامعه است و باید با بهبود وضعیت اقتصادی و در کنار تلاش های این نیروها امنیت را به جامعه برگردانیم.

معاون دادستان کشور در ادامه گفت: آنچه که امروز مشاهده می کنیم یکی از هزاران تلاش برای مقابله با موادمخدر است. در طوفان و سرما و گرما، لحظه به لحظه در این عرصه تلاش می شود تا فرزندان و خانواده ها با آرامش در جامعه زندگی کنند.  امروز امور کشور با پشت میز نشستن حل نمی شود و باید همچون پلیس به حوزه عمل آمد و اقتصاد کشور نیز اینگونه سر و سامان می گیرد.

عمرانی تصریح کرد: در دوران تحول قرار گرفته ایم و در این ایام به سمت حرکت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب هستیم. تلاش ما این است بهترین خدمات به مردم ارائه شود. من به عنوان یک مسئول قضایی شب که چشم روی هم می گذارم امیدم به نیروی پلیس است که امنیت را ایجاد می کند. در کنار این تلاش پلیس باید به فکر  بیکاری و معیشت مردم نیز بود تا این تلاش ها نتیجه دهد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: رئیس قوه قضائیه دستور اکید صادر کرده است تا به این پرونده با جدیت رسیدگی شود تا به زودی نتیجه حاصل شود. طبق مقررات اگر یک پرونده امنیتی باشد با استفاده از ابزار احاله به تهران منتقل می شود و این پرونده نیز به علت حساسیت در تهران رسیدگی خواهد شد تا نتیجه لازم با پیگرد بهترین نیروهای قضایی حاصل شود.

//انتهای پیام: 5

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز