رئیس پلیس پایتخت:

توزیع ۲۰۰۰ بسته غذایی میان محرومان/تا کنون ۸۰۰۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۶۵۸۴
توزیع ۲۰۰۰ بسته غذایی میان محرومان/تا کنون ۸۰۰۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است
سومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان سومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه گفت: 2000 بسته غذایی که شامل 11 قلم خوراکی و به ارزش هر کدام 4 میلیون ریال است امروز در میان نیازمندان توزیع می شود.

او افزود: پلیس در کنار وظیفه تامین امنیت در سایر روزهای سخت و سایر مشکلات نیز در کنار مردم است و امروز نیز با این هدف رزمایش برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت در جریان رزمایش همدلی مومنانه تصریح کرد: با یاد و خاطره شهید فخری زاده این رزمایش برگزار می شود. شهیدی که صدها شاگرد برای پیشرفت کشور تربیت کرد. پس از ابلاغ فرمانده کل قوا و فرمانده ناجا تلاش شد که در بحث همدلی و کمک مومنانه فعال شویم. پرسنل نیروی انتظامی جز اقشار متوسط جامعه هستند اما باز هم پا به میدان گذاشته و کمک کردند تا این بسته‌ها آماده شود. در مرحله اول این رزمایش بالغ بر 2000 بسته غذایی و در مرحله دوم 4000 بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد.

او افزود: مجموعا تا این لحظه 8000 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان محلات پس از شناسایی توزیع شده است با نام و یاد شهدا ما این رزمایش را برگزار می کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان گفت: ما همچنان در کمک های خیرانه فعال هستیم. متاسفانه دشمنان کشور امروز شدیدترین فشارها را بر مردم وارد کرده و جامعه را دچار مشکلات اقتصادی کرده اند. ما سختی های مردم را درک می کنیم و تلاش می کنیم مقداری از این فشار را از روی شانه مردم برداریم.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز