واکنش ناجا به زورگیری خشن از یک زن در غرب کشور

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۸۰۱۹
واکنش ناجا به زورگیری خشن از یک زن در غرب کشور
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تحت تعقیب قرار گرفتن عاملان زورگیری و سرقت خشن از بانوی کرمانشاهی در شهرک فرهنگیان فاز یک این شهر خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت:  روز سه شنبه ۱۱ آذرماه، ۲ جوان با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می شوند.

او خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها در حال انجام است.

سرهنگ آمویی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس مواجه شده و قطعا به سزای عمل خود خواهد رسید.

او در پایان از شهروندان و بخصوص بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه آوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز