کشف انبار بزرگ احتکار در کرج

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۰
کشف انبار بزرگ احتکار در کرج
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 102هزار و 768 عدد انواع کنسرو احتکاری به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کنسرو احتکار شده در یک انبار واقع در شهرک صنعتی نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با بررسی صحت موضوع؛ با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا، هزارو 576 عدد کنسرو لوبیا، 19 هزارو 500 عدد کنسرو لوبیا و قارچ ، 15 هزار و 888 عدد کنسرو نخود فرنگی، 24 هزار عدد تن ماهی  و804 عدد کنسرو ذرت کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اظهار داشت : کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 15 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

او با بیان اینکه انبار مذکور پلمب و متهم به همراه محموله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با رصد دائم انبارهای سطح استان، با احتکار کالاهای اساسی که موجب سخت شدن زندگی اقشار ضعیف جامعه می شود به شدت برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز