سرکلانتر هشتم پایتخت:

استفاده از مواد مخدر تحت عنوان تتو + عکس

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۵:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۸۲۷۵
استفاده از مواد مخدر تحت عنوان تتو + عکس
سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: طی روزهای اخیر 46 نفر از خرده فروشان موادمخدر در پایتخت دستگیر شدند که دو نفر از این افراد اقدام به تتوکاری می کردند.

به گزارش برنا؛ خالکوبی و تتوکاری بواسطه اینکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین نشده، جرم تلقی نمی شود. در این میان اما عرف به عنوان یکی از پایه های قانون در کشورمان، این اقدام را مورد پذیرش قرار نداده البته اگر شخصی تصاویر مستهجن یا عجیبی را مثلا در صورتش خالکوبی کند، در این صورت می‌توان این عمل را به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، تحت عناوین مجرمانه دیگر قابل مجازات دانست. وزارت بهداشت برای کسانی که اقدام به خالکوبی و تتو می ‌کنند، محدودیت‌ های خاصی وضع کرده و انجام آن در آرایشگاه‌ها و دیگر اماکن در صورتی که زیر نظر پزشک نباشد را ممنوع اعلام کرده است.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: در روزهای اخیر 46 نفر از خرده فروشان موادمخدر در پایتخت دستگیر شدند که این افراد اقدام به آلوده کردن محلات مختلف تهران می کردند که دو نفر از این افراد علاوه بر حمل و نگهداری موادمخدر اقدام به تتوکاری نیز می کردند.

تتو

او با اشاره به نحوه فعالیت این دو نفر افزود: این دو نفر در طبقه سوم یک ساختمان و در پوشش آرایشگاه، اقدام به تتو کاری بر روی بانوان و آقایان می کردند و در بازرسی از محل آن ها موادمخدر گل و مشروبات الکلی نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در خصوص جزئیات این پرونده خاطرنشان کرد: این افراد از مشروبات الکلی و گل استفاده می کردند و به مشتری های خود برای مصرف می دادند تا در زمان تتوکاری احساس درد نکنند و براحتی بتوانند بر روی بدن آن ها نقوش مختلف را طراحی کنند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز