خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی جریمه می‌شوند؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۹۰۲۴
خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی جریمه می‌شوند؟
مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی در ادامه اجرای طرح منع تردد جریمه نمی‌شوند.

به گزارش برنا؛ سعیدقیصر، مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های جدید کرونا از اول تا ۱۵ آذر و همچنین ادامه آن  در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی همه دوربین های متصل به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی خودروفنی کشور) در این مناطق که خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می کردند، قطع شده و جریمه برای آنها اعمال نخواهد شد.

او ادامه داد: در صورتیکه از سوی پلیس و همچنین ستاد مقابله با کرونا تغییر وضعیت این مناطق اعلام شود و پلیس هم بخواهد اعمال قانون کند دوباره دوربین ها به مدار سامانه سیمفا متصل خواهد شد.

قیصر تاکید کرد: با توجه به اینکه محدویت تردد در مناطق قرمز و نارنجی را داریم ضرورتی برای مراجعه مردم و دارندگان وسایل نقلیه برای اخذ معاینه فنی خودرو وجود ندارد و مردم اطمینان داشته باشند طوری دوربین ها کارسازی شده که جریمه ازبابت نداشتن معاینه فنی برای آنها صادر نشود.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون ۵۳۰ مرکز معاینه فنی خودروها در کشور داریم که نزدیک به ۱۰۰ مرکز در کلانشهرهای فعال هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز