رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت:

کشف محموله میلیاردی قاچاق در تهران

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۹۱۷۴
کشف محموله میلیاردی قاچاق در تهران
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی از کشف انواع کالای قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و  ارز این پلیس خبر داد.

ایشان در ادامه بیان داشت: هفته گذشته مامورین گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی طی دو عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق گردیدند.

او افزود: مامورین این پلیس ابتدا  مقابل باربری در خیابان شوش به دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق می باشند مشکوک و در بازرسی از خودروها مقادیری لوازم آرایشی فاقد اسناد و مدارکی کشف و سپس با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه که مشاهده گردید مقادیری کالاهایی شامل لوازم آرایشی و الکترونیکی و پزشکی و... در محل دپو گردیده بود. در بازبینی از فیلم دوربین مدابسته انبار مشخص گردید کالاها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی باپلاک مخدوش در ساعت ۰۴۳۰ صبح در انبار تخلیه شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کالاهای قاچاق شامل 3 هزار قلم عدد لوازم آرایشی و لوازم جانبی موبایل و بیش از 100 دستگاه لوازم الکترونیکی،پزشکی  به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال بوده است.

درخاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان خواست: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا وارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز