انسداد بیش از ۲۵ هزار سیم کارت و گوشی کلاهبرداران

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۹۵۵۴
انسداد بیش از ۲۵ هزار سیم کارت و گوشی کلاهبرداران
رئیس پلیس آگاهی ناجا از انسداد ۲۵ هزار و ۶۹۴ سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران «کارت به کارت» خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی ناجا در تشریح این خبر گفت: یکی از جرایمی که از فراوانی بیشتری نسبت به دیگر جرایم برخوردار است، کلاهبرداری به روش «کارت به کارت» است.

او با اشاره به هدف گذاری پلیس آگاهی ناجا برای کاهش این جرم افزود: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با کلاهبرداران کارت به کارت، بیش از ۲۵ هزار و ۶۹۴ سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران مسدود و همین امر، موجب کاهش محسوس وقوع این نوع کلاهبرداری در کشور شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه، اجرای موفق این طرح را نتیجه تلاش شبانه روزی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری سراسر کشور و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، اداره کل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دانست و از آنان قدردانی کرد.

سردار قنبری همچنین عنوان کرد: اقدامات شاخص دیگری در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری صورت گرفته که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز