معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور:

دختران به بهانه سفیدی پوست شیشه می‌کشند

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۹۵۵۷
دختران به بهانه سفیدی پوست شیشه می‌کشند
فرید براتی سده از مصرف شیشه میان دختران به بهانه سفیدی پوست خبر داد.

به گزارش برنا؛ ماده مخدر شیشه همیشه به صورت اغواکننده‌ای در بین زنان تبلیغ شده به گونه‌ای که می‌گویند این ماده اعتیادآور نیست و باعث لاغری، تناسب اندام و افزایش تمرکز می‌شود درواقع با این تبلیغات بر مسائلی که زنان حساس هستند، دست گذاشته شده و این دلیلی است که با افزایش مصرف ماده مخدر شیشه در زنان روبرو هستیم اما یکی از مسئولین سازمان بهزیستی از زوایای دیگر این تبلیغات پرده برداشت.

فرید براتی سده، معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه زنان یکباره به سمت مواد مخدر سنگین می‌روند، گفت: ما معتقد هستیم که اعتیاد یک فرایندی دارد یعنی از مواد سبک مانند سیگار، قلیان، حشیش و... شروع می‌شود تا به مواد سنگینی چون شیشه و هروئین می‌رسد اما امروزه بسیاری از خانم‌ها فرایند اعتیاد را طی نمی‌کنند و به یکباره به سمت مواد مخدر سنگین می‌روند.

او افزود: علت روی آوردن یکباره به مواد مخدر سنگین این است که مثلا خانم‌ها به یک آرایشگاهی می‌روند و در آنجا می‌شنوند برای لاغری، زیبایی و سفیدی پوست شیشه مفید است پس برای رسیدن به این ایده آل‌ها یک دفعه سراغ چنین ماده مخدری می‌روند بنابراین الان میزان مصرف مواد مخدر سنگین مانند شیشه به این دلایل در میان دختران بسیار زیاد شده است.

نظر شما