جن‌ها به این زن دستور دادند نوزادش را به زمین کوبید!

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۹۵۸۵
جن‌ها به این زن دستور دادند نوزادش را به زمین کوبید!
مدتی قبل،کارآگاهان جنایی استان فارس مطلع شدند کودکی دوماهه در خانه‌اش کشته شده است. وقتی مأموران در محل حادثه حضور یافتند مشاهده کرند مادر این نوزاد بر بالین فرزند کشته‌شده خود نشسته است.

به گزارش برنا؛ جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل و از مادر او بازجویی شد.

این زن گفت: دزدان وارد خانه ما شدند و قصد داشتند من و بچه‌ام را به قتل برسانند، اما فقط توانستند فرزندم را بکشند و بعد هم فرار کردند. ادعای این زن با شواهد موجود در صحنه جرم همخوانی نداشت، به‌همین‌دلیل کارآگاهان به زن جوان مظنون شدند و او را بازداشت کردند. از سویی پزشکی قانونی اعلام کرد نوزاد دوماهه به دلیل واردشدن ضربه سخت به سرش جان باخته است.

بازجویی از مادر مقتول ادامه یافت. او این‌بار ادعا کرد سارقان با تخریب دیوار وارد خانه‌اش شده و دست به جنایت زده‌اند اما این ادعا نیز کاملا بی‌اساس بود و تحقیقات از مظنون ادامه یافت تا اینکه او بالاخره به کشتن فرزندش اقرار کرد و گفت: از وقتی دخترم به دنیا آمد همه‌چیز به ‌هم ریخت و وضع من خیلی خراب شد. فکر می‌کردم دخترم باعث این بدبختی‌هاست تا اینکه بالاخره روز حادثه او شروع به گریه کرد. هر کاری کردم آرام نمی‌شد. خیلی عصبی شده بودم. دیگر نمی‌توانستم این اوضاع را تحمل کنم. تلاش کردم دخترم را ساکت کنم اما وقتی نتوانستم، در نهایت کنترل خودم را از دست دادم و او را درحالی‌که در آغوشم بود، به زمین کوبیدم که باعث مرگش شد. بعد هم بالای سرش نشستم تا اینکه مأموران سر رسیدند.

این زن در حالی به قتل اعتراف کرد که وضعیت ظاهری او نشان می‌داد مشکل روانی دارد. او وقتی تحت بازجویی‌های بیشتر قرار گرفت ادعا کرد مقتول فرزند شیطان بود. این در حالی است که پدر نوزاد نیز به مأموران گفت همسرش از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد. او گفت: زنم دچار افسردگی زایمان شده بود و بعد از آن حال خوبی نداشت و مرتب می‌گفت جن‌ها به او گفته‌اند من و بچه‌مان را بکشد.

بنا به این گزارش زن جوان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. سلامت روان این متهم نیز باید بررسی شود.

نظر شما