رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت:

کشف ۱۶۰۰ تن مواد احتکار شده صنعت پلاستیک در تهران

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۹۶۷۴
کشف ۱۶۰۰ تن مواد احتکار شده صنعت پلاستیک در تهران
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی از کشف 1600 تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 1600 تن مواد اولیه  احتکار شده صنعت پلاستیک توسط پایگاه جنوب این پلیس خبرداد.

او افزود: مامورین اعزامی این پلیس در بازدید از انبارها و جایگاهها ی کالای بازرگانی شهرستان ری به انباری درآدرس کهریزک مراجعه که با انبوهی از مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد دارد مواجه می شوند از مالک کالا درخواست اسناد و مدارک را به همراه بارنامه خودروها را می نمایند که ایشان اعلام می دارد کلیه بارنامه ها توسط مالکین بعد از تخلیه به شرکت ها و دفاتر خود آنها منتقل می گردد.

در ادامه سیستم رایانه ای انبار بررسی و مشخصات مالکان کالاها و میزان دقیق کالای دپو شده در انبار به مقدار 1600 تن از آن استخراج می گردد. در بازرسی از دفتر انبار کلیه بارنامه های خودروهایی که در محل تخلیه نموده بودند کشف گردید و به استناد بارنامه ها  مقصد کلیه مواد پتروشیمی موجود در محل می بایست در استان های آذربایجان غربی ، کرمان ، مازندران ، خراسان رضوی در انبارهایی که در مجاورت کارخانجات تولید پلاستیک و صنعت پلاستیک تخلیه می گردید.

او افزود:ارزش اولیه کالای مکشوفه حدود 450 میلیارد ریال برآورد میگردد با اخذ دستور قضایی محل پلمپ و کلیه مالکان جهت انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی احضار گردیدند.

در خاتمه سرهنگ ولیپور گودرزی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز