تبادل سنگین آتش میان تکاوران ناجا و اشرار

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۰
تبادل سنگین آتش میان تکاوران ناجا و اشرار
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 98 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "مهرستان" و "خاش" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ از شهرستان های مذکور به شهرستان "ایرانشهر" و سپس انتقال آنها به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران انتظامی "مهرستان" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا و 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی "مهرستان- ایرانشهر" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان 446 کیلو و 650 گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 20 فشنک جنگی کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش " نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 3 دستگاه خودروی پژو 405 در حوالی یکی از روستاهای بخش "لادیز" خاش در حال انتقال مقادیر قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی 651 کیلو و 850 گرم مواد افیونی را شامل 642کیلو و 300 گرم تریاک و 9 کیلو  و 550 گرم هروئین به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 42 فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در نتیجه دستگیری اعضای هر 2 تیم از این باند سازمان یافته، در مجموع یک تن و 98 کیلو و 500گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز