مالکان خودروهای پلاک مخدوش در کرج اعمال قانون شدند

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵۵
مالکان خودروهای پلاک مخدوش در کرج اعمال قانون شدند
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج اعلام کرد که در اجرای طرح محدودیت های شبانه، مالکان ۱۶ دستگاه خودرو پلاک مخدوش و ناخوانا طی ۲ هفته اخیر در این شهرستان اعمال قانون شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: که مالکان ۶ دستگاه خودرو به دلیل مخدوش کردن پلاک های وسایل نقلیه خود به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او اضافه کرد: مخدودش کردن پلاک خودرو علاوه بر تخلف ، طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می شود و اگر یک راننده به عمد پلاک خودروی خود را مخدوش کرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج خاطرنشان کرد: پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و ناخوانا باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می شود.

او افزود: طرح محدودیت شبانه که از ساعت ۲۱ الی چهار صبح روز بعد ادامه دارد و به عنوان یک قانون لازم الاجرا است و چنانچه افرادی از این مهم سرپیچی کند پلیس برخورد خواهد کرد.

سرهنگ رحمتی پور ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت کردندکه این روند باید استمرار داشته باشد.رحمتی پور گفت که یکشنبه شب هفته جاری سه هزارو ۵۲۰ خودرو به دلیل تردد غیرضرور توسط دوربین های هوشمند در کرج جریمه ۲ میلیون ریال شدند.

او یادآورشد که خودروهای عمومی ، تاکسی های اینترنتی و دستگاه های امدادی از این قانون مستثنی هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج بیان کرد: که هفته گذشته به دلیل تعطیلی واحدهای صنفی رفت وآمد وسایل نقلیه در کرج کاهش یافت که انتظار می رود شهروندان با مدیریت سفر از تردد شبانه خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز