مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۰۴۳۳
زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند
فریبا محمدلو گفت: ۵۲ درصد از مبتلایان کرونا را بانوان خصوصا زنان خانه دار تشکیل می دهند که آگاهسازی این قشر در خصوص مراقبت از خود و خانواده ضروری است.

به گزارش برنا؛ فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی ۵۲ درصد از مبتلایان کرونا را بانوان خصوصا زنان خانه دار تشکیل می دهند که آگاهسازی این قشر در خصوص مراقبت از خود و خانواده ضروری است.

او بیان کرد: افراد سالمند مبتلا به فشارخون، سرطانی، بیماران دیابتی و زنان باردار جزو گروه های پرخطر و در معرض خطر ابتلا هستند که باید برای قطع انتقال ویروس کرونا به این قشر از برگزاری همنشینی ها در خانواده ها پرهیز کنیم.

محمدلو به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید در این روز تلاش کنند دورهمی غیرحضوری برگزار نکرده و از ظرفیت های فضای مجازی برای ارتباطات خانوادگی استفاده کنند.

او به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان های استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برخی از شهرستان های استان از جمله اردبیل، پارس آباد و خلخال در وضعیت قرمز و بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیان کرد: باید با فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا زمان قطع زنجیره انتقال و از بین رفتن کرونا مراقبت از والدین خود به عنوان سرمایه های انسانی  را سرلوحه خود قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز