سخنگوی شورای اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

گزارش سه ساله فعالیت های شورای اسلامی استان تهران

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۲۱۴۰
گزارش سه ساله فعالیت های شورای اسلامی استان تهران
بهزاد درخشان در جمع خبرنگاران به تشریح ارائه گزارش سه ساله فعالیت های شورای اسلامی استان تهران پرداخت.

به گزارش برنا؛ بهزاد درخشان، سخنگوی شورای اسلامی استان تهران در نشست خبری ارائه گزارش سه ساله فعالیت های شورای اسلامی استان تهران گفت: شورای اسلامی استان تهران از  16 شهرستان تشکیل شده است و فعالیت خود را از آبان ماه 96 آغاز کرد.

او افزود: 28 جلسه رسمی، 154 مصوبه، 30 جلسه هیات رئیسه و 31 جلسه کمیسیون تاکنون تشکیل شد. 

درخشان تصریح کرد: کمیسیون های تخصصی در حوزه توسعه و عمران، خدمات شهری و روستایی، فرهنگی اجتماعی، برنامه ریزی و برنامه بودجه و حقوقی فعالیت داشتند. 

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران گفت: انعقاد تفاهم نامه با کمیسیون ملی یونسکو ایران، سازمان پدافند غیرعامل، مدیریت و برنامه ریزی ایران، انجمن حقوق شناسی موسسه آموزشی علوم و فنون است از جمله تفاهم نامه منعقد شده است. 

او افزود: نشست های متعددی با مدیرکل های استانی و معاونت های وزارتخانه ها از جمله نشست با معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون سرمایه گذاری استانداری تهران، معاون عمرانی استانداری و همچینن حمایت از استارت آپ ها داشتیم.

درخشان بیان کرد: نشست با ریاست سیاست گذاری ائمه جمعه داشتیم، رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان هم برگزار کردیم  و همچینن با وزیر دادگستری و دادستان درخصوص مشکلات پیرامون استانها جلساتی داشتیم.

سخنگوی شورای اسلامی تهران گفت: با نمایندگان مجلس جلسات خوبی در جهت تعاملات بیشتر و برون رفت مشکلات اعضای شورای شهر داشتیم مانند جلسه اخیر که با آقای توانگر درمورد مصوبه ای درخصوص شورا داشتیم و ایشان اعلام آمادگی کردند اگر نیاز با‌شد اصلاحیه صورت گیرد.

او افزود: آب های سطحی استان تهران می‌تواند سیل راه بیندازد و از طرفی هم می تواند به عنوان فرصت در بخش کشاورزی در دستور کار قرار گیرند که انشالله نه به صورت شعاری بلکه در عمل بتوانیم برای حذب آب های سطحی و استفاده از آنها برای بخش کشاورزی استفاده کنیم.

درخشان گفت: کمیته نظارت شورا در حال فعالیت است و دبیرخانه در دوره پنجم متفاوت رفتار کرد.

او افزود: یکی از اقدامات خوب انجام شده نظارت بر سازمان همیاری های استان تهران بود که با چندین کمیسیون تخصصی و گروه حسابرسی و کاردانی انجام شد.

درخشان عنوان کرد: پردیس 15 فاز دارد که 1 تا 3 آن راه افتاده است و باتوجه به معیارهای بزرگی که درنظر گرفتند قطعا مورد استقبال مردم قرار میگرد حتی الان هم به لحاط قیمت این اتفاق افتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز