بازاریابی مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار نیازمند تشکل‌های حامی است

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۲۱۴۲
بازاریابی مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار نیازمند تشکل‌های حامی است
معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی اصفهان گفت: بازاریابی اینترنتی محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار نیازمند ایجاد و پشتیبانی تشکل‌های حامی آنهاست.

به گزارش برنا؛ مجتبی ناجی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی اصفهان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زنان سرپرست خانوار از دانش کافی برای بازاریابی و عرضه محصولات تولید خود در فضای مجازی برخوردار نیستند، حمایت از آنها در این زمینه ضروری است.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا  درآمد زایی زنانی که در عرصه مشاغل خانگی یا تولید مواد غذایی و صنایع دستی کار می‌کردند با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد و  بهزیستی با راه‌اندازی سامانه "باسلام" و "همیار" تاحدودی به رفع دغدغه این اقشار برای دریافت سفارش و فروش برخط (آنلاین) محصولات آنها پرداخته است.

ناجی افزود: در این راستا از تشکل‌های اجتماعی حامی زنان سرپرست خانوار به ویژه دانشجویان و جوانان به دلیل آشنایی با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی تقاضا می‌شود برای معرفی محصولات آنها وارد عمل شوند.

به گفته او در بسیاری از کشورها برند خاصی را به محصولات زنان سرپرست خانوار اختصاص می‌دهند تا زمانی که مردم به فروشگاه‌ها برای خرید مراجعه می‌کنند به عنوان اقدامی خیرخواهانه به خرید آن اقلام بپردازند.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی اصفهان افزود: با توجه به رونق گرفتن بازار عرضه و فروش محصولات و کالاها در فضای مجازی به دلیل حذف واسطه و مقرون به صرفه بودن، این روال در دوران پساکرونا هم می‌تواند کمک حال زنان سرپرست خانوار باشد.

به گفته او این حمایت‌ها یکی از عوامل محافظت کننده در مقابل فشار روانی، استرس و تنشی است که در این مدت به واسطه کرونا به این افراد وارد شده است.

ناجی تاکید کرد: بر این اساس وجود حمایت‌های اجتماعی از طریق نهادهای دولتی و غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد به زنان سرپرست خانوار، حاوی پیامی مثبت است که موجب دلگرمی و سلامت روحی و جسمی آنها می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز