کشف موادمخدر در قالب کوله باری

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۲۲۵۳
کشف موادمخدر در قالب کوله باری
فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و کشف 110 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ "علیرضا سنچولی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری موادمخدر را به صورت کوله‌باری از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

او با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت، افزود: مرزداران در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به کشور بودند را مشاهده کردند.

سرهنگ "سنچولی" تصریح کرد: قاچاقچیان زمانی که خود را در کمین مرزداران گرفتار دیدند، اقدام به تیراندازی کرده که با پاسخ قاطع و آتش پرحجم مرزداران روبه‌رو شدند که با توجه به تاکتیک‌های عملیاتی مناسب توسط مأموران، قاچاقچیان پس از مدتی درگیری مسلحانه با برجا گذاشتن محموله موادمخدر، اقدام به فرار به خاک کشور مقابل کردند.

فرمانده هنگ مرزی زابل با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی، گفت: مرزداران در پاک سازی از منطقه موفق شدند 110 کیلوگرم مواد مخدر شامل (60 کیلوگرم هروئین، 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر ) را کشف کنند.

سرهنگ "سنچولی"با بیان اینکه شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز