با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان کشور و به صورت وبینار؛

جلسه ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع ملی جوانان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۹
جلسه ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع ملی جوانان برگزار شد
جلسه ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان امروز با حضور مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی جوانان، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش برنا؛ جلسه ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان امروز با حضور سجاد سالک مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی جوانان، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه نحوه انجام تبلیغات کاندیداها بررسی و مکانیزم رای گیری نیز به طور کامل ارائه شد. مواردی مانند جزئیات رای گیری، نحوه رسیدگی به شکایات و ابهامات مرتبط با انتخابات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این انتخابات که قرار است روز ۲۶ آذر ماه جاری به صورت مجازی برگزار ‌شود، حدود ۲۶۰ نفر حق رای دارند و کاندیداهایی از استان های مختلف کشور برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

روز ۲۶ آذر ماه به صورت همزمان انتخابات هیئت رئیسه و بازرس مجمع ملی جوانان که فرآیند آن با هماهنگی وزارت کشور در ماه‌های گذشته انجام شده است برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز