محسن هاشمی:

شهرداری املاکی را که می‌خواهد برگرداند، معرفی کند/ بودجه ۱۴۰۰ مانند سال قبل است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۲۸۳۷
شهرداری املاکی را که می‌خواهد برگرداند، معرفی کند/ بودجه ۱۴۰۰ مانند سال قبل است
رئیس شورای شهر تهران گفت از شهرداری می‌خواهیم تا هر کدام از املاکی را که می‌خواهد برگرداند، معرفی کند.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران  در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: جلسه امروز با حضور شهردار و معاونان او آغاز شد و یکی از دستورات این جلسه مصوبه جدیدی درباره وزارت راه و شهرسازی و درباره جماران بود و توضیح داده شد که چگونه با آن برخورد شود و ابهاماتی که درباره نحوه این مصوبه وجود داشت بر طرف شدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنجا بلند مرتبه سازی انجام می‌شود یا خیر گفت: بحث بلندمرتبه‌سازی در آنجا مطرح نمی‌شود، اما مشاوری گرفته شده بود تا درباره ساخت و ساز دو یا سه طبقه توضیحاتی داده شود. کلیات این طرح مورد تایید قرار گرفت و تنها در چند موضوع اندک تفاوت‌هایی وجود داشت.

هاشمی با اشاره به موضوع املاک شهرداری گفت: سو تفاهم‌هایی درباره املاک پیش آمده بود که البته توضیح داده شد، موضوع چگونه است و پیشنهاد شد دو طرف آرامش خود را حفظ کنند، زیرا هیچکس قصد تخریب دیگری را ندارد و هدف این است که کار اجرایی انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: بحث دیگر خود املاک بود که در این جلسه به دلیل فرصت کم نتوانستیم موضوع را باز کنیم.

او افزود: معتقدیم شهرداری باید هرکدام از املاکی را که میخواهد برگرداند به ما اعلام کند و هرکدام که نمی‌خواهد برگرداند را هم به شورا بگوید.

هاشمی درباره بحث بودجه گفت: الزامات این موضوع را باید به شهرداری اعلام کنیم. در گذشته موضوع بودجه ابتدا در کمیسیون تلفیق می‌رفت و سپس به صحن می‌آمد، اما امروز این موضوع را وارد صحنه کردیم که بیشتر آن درباره موضوعات اجتماعی و مواردی از جمله کرونا بود.

هاشمی با اشاره به موضوع خرید اتوبوس اظهار کرد: من تشکر میکنم که به این موضوع پرداخته شد، اما همه فکر می‌کنند که این هم اجرائی نمی‌شود، اما به نظر من مصوبه خرید ۵ هزار اتوبوس منجسم‌تر و محکم‌تر است و از بودجه ریالی پرداخت می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: بودجه قرار است تا ۳۰ دی ماه به ما برسد و شبیه بودجه قبل است و در حد ۳۰ هزار میلیارد تومان است و به نظر نمی‌رسد که چیزی به آن اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز