معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

کرونا حریف برگزاری انتخابات قانونی شورای مرکزی نشد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۳۸۰۲
کرونا حریف برگزاری انتخابات قانونی شورای مرکزی نشد
محمد مهدی تندگویان به مناسبت برگزاری دومین انتخابات قانونى شوراى مرکزى و بازرسین مجمع ملى سازمانهاى مردم نهاد جوانان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: شیوع ویروس کرونا و تمامى شرایط خاص و محدودیت هاى ایجاد شده ناشى از آن نتوانست حریف همت جوانان در پیشبرد اهداف و فتح دومین انتخابات قانونى شوراى مرکزى و بازرسین مجمع ملى سازمانهاى مردم نهاد جوانان شود.

به گزارش برنا‌؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و صفحه اینستاگرام خود نوشت:  «خلاقیت، انعطاف و ابتکار خاصیت جوانانى است که با قدرت و صلابت قدم در راه آبادانى کشور برداشته اند و اینگونه است که سخت ترین و بحرانى ترین شرایط روزگار نیز مانعى برایشان به حساب نمى آید.

شیوع ویروس کرونا و تمامى شرایط خاص و محدودیت هاى ایجاد شده ناشى از آن نتوانست حریف همت جوانان در پیشبرد اهداف و فتح دومین انتخابات قانونى شوراى مرکزى و بازرسین مجمع ملى سازمانهاى مردم نهاد جوانان گردد. این انتخابات که حاصل همراهى، همدلى و همفکرى جوانان کل کشور است، براى نخستین بار بصورت مجازى و با حضور نماینده محترم وزارت کشور در ٢٦ آذرماه برگزار خواهد شد و شاهدى خواهد بود براى امکانپذیرى برگزارى انتخابات هایى در این وسعت و به صورت مجازى.

جاى آن دارد که تحقق امر را قدردان روحیه و انگیزه جوانان و هیات رئیسه فعلى مجمع که تمامى همت خود را در این راه به کار بستند و صد البته توجه و تدبیر وزیر محترم کشور جناب آقاى رحمانى فضلى، وزیر محترم ورزش و جوانان جناب اقاى سلطانى فر، معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور سرکار خانم عابدینى و مدیر کل محترم مشارکت هاى اجتماعى و فعالیت هاى داوطلبانه جوانان جناب اقاى سالک باشم. 

به امید فرداهایى هرچه روشنتر در شکوفایى جوانان ایران زمین.» 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز