«اپلیکیشن مجلات رشد» رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۴۷۶۱
«اپلیکیشن مجلات رشد» رونمایی شد
با حضور مسئولان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از اپلیکیشن رشد رونمایی شد.

به گزارش برنا؛ مراسم رونمایی از اپلیکیشن رشد امروز چهارشنبه 26 آذرماه با حضور دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رییس سازمان، دکتر علی محبی و مهندس علوی تبار معاونان و دیگر مدیران سازمان در سالن شهید سلیمی جهرمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدکمال شهابلو معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و مدیرنشریات رشد گزارشی را از روند آماده سازی این اپلیکیشن و امکانات آن ارائه کرد.

سپس دکتر حسن ملکی با اشاره به قدمت و سابقه مجلات رشد گفت: ترویج خواندن، توسعه فرهنگ مطالعه، تعمیق تفکر خلاق و بهبود کیفیت آموزش و پرورش از اهداف انتشار این نشریات است. مجلات رشد باید از غربت خارج شوند؛ گرچه این محلات خیلی هم غریب نیستند، اما باید آنطور که در شان این نشریات است شناخته‌شده تر باشند و مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تقدیر از مسئولان دفتر انتشارات در تهیه این اپلیکیشن گفت: اپلیکیشن مجلات رشد یک نرم‌افزار کم حجم برای دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید است که از طریق کافه بازار قابل بارگیری و نصب است. کاربران می‌توانند پس از نصب این اپلیکیشن در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود، به سهولت به آخرین نسخه از مجلات عمومی و فصلنامه‌های تخصصی رشد دسترسی یابند و متن مجلات را در قالب فایلPDF در اختیار داشته ‌باشند. این امکان در شرایط احاطه ویروس کرونا و غیرحضوری بودن مدرسه‌ها، بیش از هر زمان دیگر مؤثر و کمک‌ کننده خواهد بود.

ملکی افزود: کاربران با نصب اپلیکیشن مجلات رشد به طور کاملاً رایگان و بدون نیاز به ثبت نام در برنامه به بیش از 1000 مجله رشد دسترسی خواهند داشت.

او درباره مزیت‌ها و امکانات اصلی این اپلیکیشن گفت: مهم‌ترین مزیت سهولت دسترسی به مجلات رشد است که به صورت منظم و سازماندهی شده در تلفن‌ هوشمند یا تبلت برای کاربر نمایش داده می‌شود. همچنین در این نرم‌افزار امکان دسترسی به آخرین مجلات منتشر شده، مشاهده بایگانی هر مجله به صورت دسته بندی شده، مشاهده مشخصات هر مجله (فهرست مطالب، پدیدآورندگان و ...)، دانلود رایگان مجله جهت مطالعه آفلاین درون برنامه (بدون نیاز به اینترنت)، نشان کردن مجلات برای سرزدن یا دانلود در آینده، ارسال نوتیفیکیشن در زمان بارگذاری مجله جدید و نظرات کاربران وجود دارد.

شایان ذکر است این مراسم به صورت مجازی و با حضور حداقلی افراد در جلسه و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز