اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۳
اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۹۹
کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از ۸ دی ماه قابل توزیع است.

به گزارش برنا؛ کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه، ۸ دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. برهمین اساس متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع، پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

این امکان نیز برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. برهمین اساس ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12 و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه 5 درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ دی ماه سال جاری منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

درخصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون)، هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان باید قبلاً از تاریخ اول تا چهارم مهر ۹۹ اقدام به ویرایش سهمیه و شغل محل مربوطه می کردند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون،

قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 است و در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت 8:00 (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. تاکید می شود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذی ربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

همچنین به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش خواهد شد.

نظر شما