اهدا ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۶۰۸۷
اهدا ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند
۱۱۴ سری جهیزیه در آستانه میلاد حضرت زینب (س) به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهداء شد.

به گزارش برنا؛ این جهیزیه ها امروز با افتتاح نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه در استان  اهداء ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندبا حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان رونمایی شد.

۱۱۴ سری جهیزیه در قالب ۴۲۰ قلم کالا با همت بسیج سازندگی و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهیه شده که فرش، یخچال، سرویس قابلمه، ماشین لباس شویی و ظروف آشپزخانه از جمله اقلام این جهیزیه هاست که برای تامین آن  ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضای استان با بیان اینکه در استان ما هماهنگی خوبی بین نهاد‌های خدمت رسان وجود دارد گفت: در جامعه عشایری و روستایی خدماتی انجام شده، اما هنوز برای جوان‌های مصمم برای ازدواج آسان، مراسم ازدواج، جهیزیه و مقدمات خانه زوج‌های جوان روستایی باید کار شود هرچند خدمات خوبی را کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی آغاز کردند.

سردار علی قاسمی همچنین با اشاره به اینکه به سالگرد شهید سلیمانی نزدیک می‌شویم افزود: شهید سلیمانی در عرصه جهاد و خدمت رسانی به محرومان بسیار پیشگام بودند.

در این مراسم همچنین تفاهمنامه همکاری ارائه خدمات اجتماعی از جمله تامین جهیزیه، بسته های معیشتی و لوازم التحریر بین بسیج سازندگی و موسسه خیریه حضرت رقیه امضاء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز