در منطقه ۱۹ رخ داد؛

برپایی بازارچه فصلی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار ویژه شب یلدا

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۶۱۶۵
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی بازارچه فصلی توانمندسازی با هدف احیای آداب و رسوم شب یلدا و ارائه محصولات و دست سازه های بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی بصیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با اشاره به سیاست های این حوزه بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنان گفت: در همین راستا بازارچه فصلی موقت خوداشتغالی ویژه شب یلدا با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره امور بانوان و با همکاری و مشارکت اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است.

او جبران بخشی از خسارت وارد آمده به معیشت زنان سرپرست خانوار به دلیل شیوع کرونا، حمایت از زنان سرپرست خانوار صاحب مشاغل خانگی و ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار را از اهداف مهم این اقدام خواند و افزود:  بازارچه خوداشتغالی با بیش از 15 غرفه شامل  انواع محصولات و صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک، محصولات یلدایی ، مواد غذایی بسته بندی و ...  تا ٣٠ آذر از ساعت 10 صبح لغایت 18 در جنب مترو عبدل آباد، روبروی پایانه شهید سروری  دایر شده است.

به گفته بصیری شناسایی متقاضیان و شرایط و اولویت واگذاری غرف براساس  عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و به بانوانی که دارای کد شناسه و مشاغل خانگی و کسب وکار خرد هستند، صورت گرفته است.

همچنین بانوان متقاضی در صورت عدم عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و نداشتن کد، می توانند با مراجعه به سامانه تهران من در قسمت سامان بازار به آدرسhttp://samanbazar.tehran.ir بخش دستفروشان ثبت نام کرده و  کد کاربری دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز