تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر در سعادت آباد تهران

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۶۱۹۴
تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر در سعادت آباد تهران
فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که از شهروندان زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: از خودروی متهم 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد پلیس تهران، گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی یگان امداد حین گشت زنی در محدوده خیابان "خیابان دادمان"  متوجه فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش، شدند که بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد راننده خودروی پرایدی با سرقت تلفن همراهش از محل متواری شده است.

او بیان کرد: بلافاصله ماموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب خودرو او را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک باعث بر هم خوردن تعادل و زخمی شدن موتور سوار عبوری شده بود، مشاهده کنند.

فرمانده یگان امداد عنوان کرد: ماموران دستور توقف را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی همچنان به فرار خود ادامه و به ناچار برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و در نهایت لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند و بدین ترتیب موفق شدند، خودرو متهم را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو متهم 5 دستگاه گوشی هوشمند سرقتی و یک قبضه سلاح سرد، کشف شد، افزود: متهم معترف شد،  با پرسه زنی در خیابان های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آنها را سرقت می کرده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری می کرده است.

سرهنگ القاصی مهر افزود:  متهم برای تحقیقات پلیسی به پلیس پیشگیری انتقال یافت.

نظر شما