عوامل کلیپ های جنجالی بهارستان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۲:۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۶۳۸۲
عوامل کلیپ های جنجالی بهارستان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از شناسایی و دستگیری اعضای 2 باند سرقت سریالی مغازه های موبایل فروشی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار کیوان ظهیری گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سرقت های سریالی از مغازه های موبایل فروشی در شهرستان بهارستان، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان در بهارستان شده و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران در چند عملیات غافلگیرانه و مجزا 6 نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 20 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه در این راستا 4 مال باخته شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان در  بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه پلیس، طبق قانون و با شدت با مجرمان و قانون گریزان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت منزل و محل کسب توجه ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز