محسن هاشمی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا و به مناسبت گرامیداشت روز پرستار:

پرستاران عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند/ امیدواریم زمستان تحریم و خود تحریمی و ناکارامدی به پایان برسد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۶۴۳۲
پرستاران عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند/ امیدواریم زمستان تحریم و خود تحریمی و ناکارامدی به پایان برسد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به روز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارامدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا با اشاره به روز ولادت حضرت زینب(س) گفت: فرا رسیدن ولادت عقیله بنی هاشم، دخت فاطمه زهرا، زینب کبری سلام علیها و روز پرستار را گرامی داریم.

او ادامه داد: شجاعت، فصاحت، بلاغت و درایت حضرت زینب در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد اموی، نمونه ای تکرار نشدنی از نقش زن در جامعه است که می تواند الگوی زنان آزاده جهان قرار گیرد.

هاشمی افزود: امسال روز پرستار نیز در یکسالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرستاران خط مقدم و  زحمتکش ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد فراوانی از زنان و مردان پرستار به کرونا مبتلا، بخشی از آنها به شهادت رسیده و همه این قشر عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند.

هاشمی در ادامه با شاره به فرا رسیدن شب یلدا طولانی ترین شب سال گفت:  امشب در سنت ایرانی، شب یلدا نام گرفته است، شب یلدا، نقطه طلوع امید است، شبی است که در تاریکی، امید به روشنی موجب دلگرمی و همدلی می شود و ایرانیان بلندترین شب سال را سپری می کنند تا قدم به قدم به روشنایی نزدیک شوند.

او افزود: امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارامدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

هاشمی در خاتمه یادآور شد: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان برحل مشکلات بجای اختلاف سلیقه و کشمکش های سیاسی است که می تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز