رییس بیمارستان شهید مدرس:

روند ابتلا به کرونا نزولی است/ پرداختی‌های پرستاران به روز می‌شود/نیاز مبرم به وسایل حفاظت شخصی در بیمارستان‌ها

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۵:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۶۴۷۵
روند ابتلا به کرونا نزولی است/ پرداختی‌های پرستاران به روز می‌شود/نیاز مبرم به وسایل حفاظت شخصی در بیمارستان‌ها
حسین بدخشان با اشاره به وضعیت کرونا در بیمارستان شهید مدرس گفت: با کمک وزارت بهداشت و درمان پرداختی‌ها بهتر شده است و تلاش مسئولان امر در راستای به روز رسانی پرداختی های پرستاران است.

به گزارش برنا؛ طی یک ماهه اخیر به‌دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی نرخ مرگ‌ومیرها کاهش یافته است. همین مقوله نشان دهنده موفقیت در روند اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار کرونا است. در این ایام وضعیت بیمارستان‌ها جای تامل دارد.

روند ابتلا به کرونا نزولی است

حسین بدخشان، رییس بیمارستان شهید مدرس درباره روند پذیرش بیماران کرونا در مراکز درمانی به خبرنگار برنا گفت: طی سه هفته اخیر تعداد مبتلایان به کرونا کاسته شده است و در یک ماه گذشته به‌دلیل اعمال محدودیت‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک روز به روز و هفته به هفته تعداد فوتی‌های کرونایی کاهش پیدا می کند.

رییس بیمارستان شهید مدرس افزود: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا بتوان کرونا را مهار داد.

 پرداختی‌های پرستاران به روز می‌شود

بدخشان با بیان اینکه پرستاران خط مقدم در مهار ویروس کرونا هستند، ادامه داد: با کمک وزارت بهداشت و درمان، پرداختی‌ها بهتر شده است. تلاش مسئولان امر در راستای به روز رسانی پرداختی پرستاران است.

نیاز مبرم به وسایل حفاظت شخصی در بیمارستان شهید مدرس

بدخشان با بیان اینکه بیمارستان درگیر کرونا با نارسایی‌های متعدد همراه است، گفت: بیماری کرونا پرهزینه است. وسایل حفاظت شخصی همچون ماسک، گان، وسایل حفاظت شخصی و ... در این ایام بیش از پیش مصرف می‌شود. افراد در صورت تمایل به کمک می‌توانند از طریق شماره حساب متمرکز بیمارستان مدرس برای تامین مایحتاج  اقدام کنند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز