آخرین جزئیات ممنوعیت تردد خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱۵
آخرین جزئیات ممنوعیت تردد خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت تردد خودروها بعد از ساعت ۲۰ در معابر تمامی شهرهای قرمز و نارنجی خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به تصمیم ستادملی مقابله با کرونا برای اعمال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهرها گفت: این طرح از ابتدای آذرماه آغاز شده و ساعت اجرای آن ۲۱ تا چهار صبح است. اما به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در دورهمی‌های شب یلدا ساعت اجرای منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه یک ساعت افزایش یافته و به ساعت ۲۰ رسید.

او با بیان اینکه این طرح نه فقط در تهران بلکه در تمام شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا اجرا خواهد شد، گفت: روز گذشته شهروندان همراهی خوبی در اجرای این طرح داشتند. البته تغییراتی هم در الگوی ترافیک داشتیم، از جمله اینکه سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی در اکثر معابر زودتر شکل گرفته و به جای شروع از حوالی ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

شیرانی با بیان اینکه  امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ تا چهار بامداد ممنوع است، گفت: امشب نیز ماموران پلیس بر اجرای این طرح نظارت کرده و اجازه تردد به خودروهای غیرمجاز را نخواهند داد. تردد در ساعت غیرمجاز در این شب توسط دوربین‌ها ثبت خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی امروز نیز زودتر از قبل آغاز شده و کمی هم پرحجم تر باشد، گفت: لازم است شهروندان اولا از هرگونه تردد غیر ضروری پرهیز کنند و ثانیا زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت کنند تا قبل از ساعت ۲۰ به خانه برگردند.

او درباره ممنوعیت تردد بین شهری نیز گفت: این محدودیت همچنان برای خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی ادامه دارد و ماموران پلیس از سفر این خودروها جلوگیری خواهند کرد.

نظر شما