کشف ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۷
کشف ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف 100 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 3 بامداد شانزدهم آذرماه ماموران گشت کلانتری 152 خانی آباد حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی 405 نقره ای رنگ برخورد که راننده به محض مشاهده ماموران از محل می گریزد.

او عنوان کرد: پس از طی مسافتی در عملیات تعقیب و گریز هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو، کوله پشتی ای حاوی ابزار و لوازم، تعدادی سویچ خودرو و یک دستگاه پرچ و غیره  کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پلاک خودرو متهمان با سایر مشخصات خودرو تناقض دارد، افزود:  هر  دو متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و کارآگاهان به دست آوردند که پلاک خودروی متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در همان روز دستگیری از  شهرستان شهریار  دارد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان به 100 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در پلیس آگاهی معترف شدند، افزود: متهمان اظهار کردند،  معمولا در ساعات اولیه روز با خودرو از محل سکونت خود حرکت می کردیم و در طول مسیر ابتدا پلاک خودوری مشابه خودروی خود را سرقت، سپس با استفاده از دستگاه پرچ پلاک مسروقه را روی خودروی خود نصب می کردیم  و  به سرقت لوازم خودروهای پارک شده در معابر می پرداختیم.

این مقام انتظامی افزود: با دستور قضائی هر دو متهم در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه هشتم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز