دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۶۷۴۵
دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک پلیسی
در عملیاتی مشترک توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و اصفهان یک سوداگر مرگ دستگیر و 61 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش برنا؛ در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد با استفاده از خودروی سمند سورن مقادیری تریاک از قاچاقچیان جنوب کشو  تهیه و به شهر تهران انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد قبل از انتقال محموله به تهران آن را در مخفیگاهش واقع در استان "اصفهان" پنهان کرده تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران انتقال دهد.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران هدایت این عملیات را بر عهده گرفتند و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان موفق شدند خودرو متهم را روز گذشته در آن استان شناسایی و تحت مراقبت های ویژه قرار دهند.

مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه ماموران اعزامی  در یک عملیات منسجم و مشترک خودروی متهم را متوقف و  در بازرسی از  آن مقدار61 کیلو تریاک کشف و در این رابطه متهم دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در استان اصفهان منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما