اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۶۸۱۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

کدام افراد می توانند واکسن کرونا را تزریق کنند؟

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در پست توئیتری خود نوشت: درمورد اینکه آیا افرادی که قبلا COVID-19 گرفته اند و مواجهه قبلی داشته اند، نباید واکسن ⁧‫کرونا‬⁩ بزنند، اظهارنظر قطعی نکنید.

هوای تهران نامناسب برای گروه‌های حساس جامعه

شاخص کیفیت هوای برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

گزارش برنا به مناسبت روز پرستار؛

با بال‌های شکسته در روزهای کرونایی جنگیدیم

مشکلات قشر پرستار برای امروز و دیروز نیست بلکه به رغم اقدامات و قوانین مصوب شده تغییر در خدمات رسانی پرستاران تا کنون اعمال نشده است. شیوع کرونا هم مزید بر علت برای نمایان شدن مشکلات این قشر خواهد بود.

دانشیار جمعیت شناسی مطرح کرد:

سال 98 کمترین میزان باروری را در کشور داشتیم/24 سالگی بهترین سن برای باروری است/هشدار؛ افزایش ناباروری ناخواسته در دهه 30 زندگی/ ایده آل زوجین تهرانی دوفرزند است

حجیه بی بی رزاقی نصر آباد گفت: سال 1398 کمترین میزان باروری در استان‌های گیلان، مازندران و تهران داشتیم.

چگونه فرزندان خود را در روزهای خانه نشینی کنترل کنیم؟

تعطیلی مدارس، دورکاری و فاصله‌گیری اجتماعی از جمله مواردی است که همه افراد به خصوص والدین باید آن را رعایت کنند و در این میان ضروری‌ست خانواده‌ها نکاتی را رعایت کنند تا فرزندانشان در روزهایی که مجبور هستند در خانه بمانند، انرژی خود را تخلیه کنند.

سلطان سرقت خودرو دستگیر شد + توضیح سارق و مالباختگان

پلیس آگاهی پایتخت در روزهای اخیر در یک عملیات ویژه موفق به دستگیری یکی از حرفه ای ترین مجرمین حوزه سرقت خودرو در تهران و حومه شده است.

کدام داروهای کرونا تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند؟

مدیر کل خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: بر اساس ابلاغیه معاون درمان وزارت بهداشت درباره راهنمای تشخیص و درمان کووید -۱۹ داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری، برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا تحت پوشش قرار گرفته است.

اطلاعیه شماره یک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت اطلاعیه ای صادر کرد.

نامه ریاست سازمان نظام پزشکی به وزیر بهداشت برای تهیه واکسن

در بخشی از نامه ریاست سازمان نظام پزشکی آمده است: با توجه به تولید و شروع استفاده از واکسن در کشورهای مختلف به نظر می‌رسد، لازم است همه تلاش‌ها بر خرید هر چه سریع‌تر واکسن و شروع واکسیناسیون مردم عزیز کشورمان در یک بازه زمانی مشخص متمرکز شود.

محسن هاشمی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا و به مناسبت گرامیداشت روز پرستار:

پرستاران عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند/ امیدواریم زمستان تحریم و خود تحریمی و ناکارامدی به پایان برسد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به روز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارامدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

مجید فراهانی طی تذکری بیان کرد:

بدعهدی شهرداری تهران در صیانت و حفاظت از پارک پردیسان

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران به لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان تاکید کرد.

وزیر بهداشت و درمان:

فوق العاده ویژه پرستاران از ابتدای امسال لحاظ می‌شود/اختصاص بیشترین سنوات به کادر درمان

سعید نمکی گفت: با بی رحم ترین تحریم های بین المللی مواجه هستیم. امسال بیشترین سنوات را به کادر درمان اختصاص داده ایم که در مقایسه با سال گذشته افزایش صد درصدی داشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

جان باختن ۱۷۷ بیمار کووید۱۹ در کشور/شناسایی ۶ هزار و ۳۱۲ بیمارجدید

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

رئیس کارگروه ملی مقابله با گرد و غبار:

23 استان کشور منشا گرد و غبار هستند/عراق، سوریه و عربستان بیشترین تاثیر منفی را بر کشور می گذارند/4 میلیون و 200 هزار تن گرد و غبار سالانه در کشور تولید می شود/ امروز گرد و غبار از تمامی جهت ها وارد کشور می شود

علی محمد طهماسبی گفت: نخستین کشور که منشا گرد و غبار ورودی به کشور بوده، عراق است و در وهله بعد سوریه و عربستان بیشترین تاثیر منفی را بر کشور می گذارند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش:

شهر ری نمی تواند به صورت مستقل از حق خود دفاع کند/ با پول و جریمه نمی‌توان جان مردم را تضمین کرد/ باید پسماند و آلودگی‌ها به طور کامل به مناطق غیرمسکونی بروند

حسن خلیل آبادی با بیان اینکه براساس آمار محیط زیست، شهرداری و... کارخانجات 40 درصد در آلودگی هوای شهر نقش دارند، گفت: تاسفانه شهرری مستقل نیست و اگر شهرداری منطقه بخواهد خسارت هزینه مشکلات زیست محیطی را دریافت کند باید از طریق شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اقدام کند چرا که زیرنظر تهران هستیم و نمی‌توانیم به صورت مستقل از حق خود دفاع کنیم.

اطلاعیه پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اطلاعیه منتشر کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران:

دستگیری کلاهبردار زمین های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری مردی کلاهبردار که با جعل سند قطعه زمینی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام را فروخته بود، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وزیر بهداشت:

پرستاران زندگی خود را به خدمات رسانی گره زدند

سعید نمکی گفت: آن چه که سبب شد که بیماران کووید 19 پشت درب هیچ بیمارستانی نمانند و هیچ بیماری ناراضی نباشد، نتیجه همت و غیرت کادر درمان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز