پیدایش نوع جدید کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۶۹۴۱
پیدایش نوع جدید کرونا
سازمان بهداشت جهانی از پیدایش نوع جدیدی از ویروس کرونا که قبلا در انگلیس پیدا شده بود در سه کشور هلند، دانمارک و استرالیا خبر داد.

به گزارش برنا؛ سازمان بهداشت جهانی از پیدایش نوع جدیدی از ویروس کرونا که قبلا در انگلیس پیدا شده بود در سه کشور هلند، دانمارک و استرالیا خبر داد.

دولت هلند اعلام داشت:کار با سایر کشور‌های عضو اتحادیه اروپا را برای بررسی گسترش احتمالی نوع جدید ویروس کرونا در روز‌های آینده آغاز خواهد کرد.

کارشناسان یادآوری کردند: نوع جدید ویروس کرونا سریعتر از ویروسی که در حال حاضر شناخته شده در حال شیوع است، اما هنوز نمی‌توان در مورد خطر بزرگتر آن اظهار نظر کرد.

علاوه بر این، هیچ مدرکی وجود ندارد که جهش ویروس واکنش متفاوتی نسبت به واکسن نشان دهد، همچنین این کشور پرواز‌های خود را با انگلیس تا اول ماه ژانویه بسته است، زیرا در اوایل ماه دسامبر، سازمان بهداشت جهانی خطر جهش جدید ویروس کرونا را شناسایی کرد "سارس کووید-۲"، که در انگلیس یافت شد.

در ۱۴ دسامبر، وزیر بهداشت انگلستان اعلام کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس "سارس کووید-۲" در کشور کشف شده است که در حال گسترش سریعتر از شکل اصلی اش است.

او گفت: ویروس به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و بنابراین مسری‌تر است.

 

نظر شما