معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

بیماران قلبی و گروه‌های حساس امروز و فردا از خانه بیرون نیایند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۷۳۹۶
بیماران قلبی و گروه‌های حساس امروز  و فردا از خانه بیرون نیایند
سرهنگ علی همه خانی توصیه کرد بیماران قلبی و گروه‌های حساس امروز و فردا از خانه بیرون نیایند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: اداره کل هواشناسی استان تهران، آلودگی هوا و غلظت آلاینده های جوی را تا پایان  فردا شب اعلام داشته است و احتمال پایداری این وضعیت را  تا آخر هفته جاری پیش بینی کرده است  .

او ادامه داد : با توجه به ترافیک عصرگاهی تهران و محدودیت تردد در ساعات اعلامی بهتر است رانندگان دراین دو روز تردد های خودرا در پایتخت به حداقل رسانده و بیشتر مراقب سلامتی خود و دیگر شهروندان باشند و درمعرض ذرات آلوده و  ترافیک قرار نگیرند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به همین دلیل و با توجه به هشدار اخیر وزارت بهداشت و درمان و همچنین مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، به رانندگان ، بیماران قلبی  و گروههای حساس توصیه می شود  امروز و فردا از خانه بیرون نیایند و تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری و فعالیت های طولانی در فضاهای آزاد مخصوصا امروز  و فردا جدا خودداری نمایند .

سرهنگ علی همه خانی افزود: غلظت و آلودگی هوا و وجود ویروس کرونا هر دو عاملی است که می تواند افراد را همزمان مبتلا به بیماری نماید از این روی رانندگان و گروههای حساس  به این هشدارها توجه جدی  داشته  باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز