حادثه فجیع در کرمان/رعایت نکردن نکات ایمنی بلای جان شهروند کرمانی+جزییات

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۷۵۳۰
حادثه فجیع در کرمان/رعایت نکردن نکات ایمنی بلای جان شهروند کرمانی+جزییات
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به انفجار یک واحد منزل مسکونی در این شهر گفت: شدت حادثه جان یک نفر از همشهریانمان را گرفت.

به گزارش برنا؛ رضا میرزایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه عصر امروز در محل بلوار آیت الله خامنه ای به‌وقوع پیوست و علت آن رعایت نکردن نکات ایمنی و در نتیجه انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی اعلام شد.

وی اظهار داشت: پس از وقوع حادثه و اطلاع از آن، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ۶ در قالب چند گروه اطفای حریق، جستجو و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: انفجار در این حادثه باعث تخریب منزل مسکونی شد که با توجه به شدت انفجار، آتش‌سوزی جزئی در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه با استفاده از سگهای زنده یاب در محل حضور یافتند تا از وجود احتمالی دیگر ساکنین در زیر آوار اطمینان حاصل شود. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان داشت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنان به علت تخریب منزل در اثر انفجار جان باخته است که توسط آتش نشانان از از زیر آوار خارج شد.

میرزایی گفت: شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل سرما  نکات ایمنی و پیشگیری را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنینی در کرمان نباشیم.

 

نظر شما