فرمانده کل ناجا:

هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت کشور خدشه وارد کند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۷۸۴۱
هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت کشور خدشه وارد کند
سردار حسین اشتری گفت: این کشور تا شهدای بزرگواری امثال توکلی ها دارد که با شجاعت مثال زدنی در مقابل اشرار ایستادگی می کند و اجازه ورود آنها به خاک کشور را نمی دهد هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت و آرامش آن خدشه وارد کند.

به گزارش برنا؛ سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهید مدافع حریم وطن "احمد توکلی" در شهرستان "قرچک" با تاکید بر اینکه شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کردند، گفت: ادامه راه این عزیزان از مهم‌ترین وظایف ما است.

او با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا است، گفت: شهدا با نثار جان خود اجازه ندادند، امنیت و اقتدار کشور خدشه‌دار شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهید "توکلی" تنها فرزند یک خانواده مذهبی بود افزود: خانواده این شهید بالاترین و تنها سرمایه خود را برای امنیت تقدیم اسلام کردند.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی اظهارداشت: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهداست که با جان نثاری خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: این کشور تا شهدای بزرگواری امثال توکلی ها دارد که با شجاعت مثال زدنی در مقابل اشرار ایستادگی می کند و اجازه ورود آنها به خاک کشور را نمی دهد هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت و آرامش آن خدشه وارد کند.

سردار اشتری در خاتمه با بیان اینکه بنده سلام شما و سایر خانواده های گرانقدر شهدا را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهم رساند، افزود: فرمانده معظم کل قوا در دیداری که اخیرا بنده شرف حضور پیدا کردم تاکید کردند که سلام من را به خانواده های شهدا برسانید و از آنها دلجویی کنید.

نظر شما