سگ‌های نگهبان اراذل و اوباش متواری را گرفتند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۷۹۵۰
سگ‌های نگهبان اراذل و اوباش متواری را گرفتند
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 4 شرور که با کری خوان در فضای مجازی امنیت عمومی را بر هم زده بودند، خبر داد و گفت: 2 تن از متهمان که قصد داشتند در باغی مخفی شوند، توسط سگ های نگهبان باغ مورد حمله قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: چندی پیش تعدادی از شرور  سابقه دار شهر تهران با نوچه پروری و کری خوانی در فضای مجاز و انتشار کلیپ هایی از شرارت ها یشان  در شبکه های اجتماعی موجب رعب و وحشت شهروندان  شده بودند ، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

او عنوان کرد: در تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان  در چند نقطه از شهر تهران شناسایی و نتیجه بررسی های پلیس در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه دو تن از متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان در حوالی شهر ری در حالی قصد تغییر مکانشان را داشتند، دستگیر شدند، ابراز داشت: در بررسی های بیشتر از مخفیگاهشان چند قبضه سلاح سرد کشف و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این دو شرور، تلاش برای بازداشت 2 همدست وی ادامه که در رصد های اطلاعاتی  مأموران  دریافتند که دو شرور دیگر از ترس گرفتار شدن در دام پلیس به یک باغ شخصی در حوالی کهریزک گریخته و قصد اختفاء در این باغ را دارند.

سرهنگ راستی  با بیان اینکه مخفیگاه متهمان جدید متهمان بلافاصله شناسایی شد،  افزود: پیش از اینکه مأموران پلیس وارد مخفیگاه متهم شوند، توسط سگ های نگهبان بدون غلاده این باغ مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه بازو و پا به شدت مصدوم شده که در نهایت با حضور نیروهای امدادی برای ارائه خدمات  درمانی به  بیمارستان منتقل شدند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: هر 4 متهم  پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

او در پایان یک بار دیگر به کری خوانان در فضای مجازی هشدار و گفت: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم  و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه 110 ، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

نظر شما