۷۷ درصد دانش آموزان تهرانی از شبکه شاد استفاده می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۲۵۳
۷۷ درصد دانش آموزان تهرانی از شبکه شاد استفاده می‌کنند
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدعی نیستیم شبکه شاد مانع و ایراد ندارد گفت: ۷۷ درصد دانش آموزان تهران از شبکه شاد و مابقی از شبکه های داخلی که توسط مدارس وصل شده استفاده می کنند.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین تجلیل از خورشیدواره های مهر و ایثار در عرصه جهاد آموزشی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام کرونا برای آموزش دانش آموزان گفت: با تلاش و کوشش معلمان دلسوز سال تحصیلی گذشته را با همه سختی هایی که وجود داشت به جلو بردیم.

او ادامه داد: ایام تابستان نیز مشغول کسب آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه مردم ایران تلاش و کوشش شما معلمان را فراموش نخواهند کرد اظهار کرد: ما قدر زحمات و تلاش معلمان را می دانیم و امروز به نمایندگی از آموزگاران مناطق از شماری از آنها تقدیر می شود.

فولادوند افزود: معاونت ابتدایی شهر تهران در بحث شبکه شاد، تولید محتوا، انتخاب مدرسان برتر و ساماندهی برنامه مدرسه تلویزیونی در ۱۰ ماه گذشته تلاش های بسیاری انجام داده است.

او با بیان اینکه مدعی نیستیم شبکه شاد مانع و ایراد ندارد اما می تواند یکی از بهترین شبکه هایی باشد که به لحاظ محتوا و سایر امکانات در اختیار ما قرار دارد گفت: ۷۷ درصد دانش آموزان تهران از شبکه شاد استفاده می کنند و مابقی از شبکه های داخلی که توسط مدارس نصب شده استفاده می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز