رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

هشدار به هر صنفی که مغازه خود را به محل جرم تبدیل کند / دستگیری ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان سلاح

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۸۴۴۸
هشدار به هر صنفی که مغازه خود را به محل جرم تبدیل کند / دستگیری ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان سلاح
طرح اقتدار پلیس امنیت پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جریان طرح اقتدار گفت: 214 نفر در چند روز اخیر دستگیر شدند که شامل اراذل و اوباش و فروشندگان سلاح و مزاحمین نوامیس بودند. همچنین 31 قبضه سلاح گرم از این افراد کشف شد.

او افزود: 47 قبضه سلاح سرد نیز در این طرح کشف شد. ما به هر صنفی که مغازه خود را محل جرم تبدیل کند هشدار داده و با آن ها برخورد خواهد شد که در همین راستا 33 قهوه خانه و باشگاه ورزشی پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: 54 تارنمای اراذل و اوباش نیز شناسایی و مسدود شد و در این عرصه 10 نفر نیز دستگیر شدند. 

سردار رحیمی ادامه داد: برخورد با عاملین نزاع دسته جمعی و تخریب کنندگان اماکن عمومی ادامه دارد و لحظه ای به آن ها فرصت نخواهیم داد. در همین راستا 191 حکم قضایی اخذ شد. 76 پرونده در رابطه با مزاحمین نوامیس در معابر و اماکن بود و 26 پرونده نیز در رابطه با نگهداری، حمل و استفاده از سلاح جنگی نیز به سرانجام رسید. 87 نفر از اراذل و اوباش سطح دار نیز در این راستا دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: 78 محله و مکان در سطح شهر تهران پاکسازی شدند. در این طرح 3166 فشنگ و مقادیری موادمخدر و مشروبات الکلی نیز از این افراد کشف شد.

او افزود: بازدیدها از واحدهای صنفی نیز ادامه خواهد داشت و 460 واحد در روزهای اخیر مورد بازدید قرار گرفت. نیروی انتظامی با قدرت و با جدیت با اوباش گران برخورد خواهد کرد و این برخورد هم در فضای حقیقی خواهد بود و هم در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص طرح گرداندن اراذل و اوباش در خیابان ها گفت: ما کاملا تابع قانون هستیم و آن چه که قانون مشخص کند را اجرا خواهیم کرد. اگر قانون تشخیص دهد که این طرح ادامه پیدا کند ما آن را اجرا خواهیم داد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

//انتهای پیام:5

نظر شما