الزام تکمیل خود اظهاری کرونا برای داوطلبان مبتلا در آزمون استخدامی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۸۶۰۱
الزام تکمیل خود اظهاری کرونا برای داوطلبان مبتلا در آزمون استخدامی
داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند جهت حضور در محل امتحان باید نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

به گزارش برنا؛ هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه با حضور ۵۶۵ هزار و ۲۳۸ داوطلب برگزار می‌شود.

داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) می توانند فرم خود اظهاری را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات برای این دسته از داوطلبان از روز چهارشنبه ۳ دی ماه تا پایان روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۹ است. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۸ دیماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

سایر متقاضیان آزمون استخدامی لازم است از روز سه شنبه ۹ دی ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

نظر شما