دختر جوان سارق طلاهای میلیادری

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۸۶۱۴
دختر جوان سارق طلاهای میلیادری
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری دختر جوانی که از اعتماد دوستش سوء استفاه و یک میلیارد ریال طلاهای وی را سرقت کرده بود، خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: دوازدهم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل با شکایت خانمی به  پایگاه یکم ارجاع که شاکی اظهار داشت، دخترم قصد حضور در مهمانی خانوادگی را داشت که متوجه می شود طلاجاتش که حدود 100 گرم بوده در جعبه مخصوص خود نمی باشد و در بررسی منزل متاسفانه هیچ ردی از طلاها بدست نیامد و احتمال سرقت آنها را می دهیم .

او عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به منزل شاکی مراجعه و با بررسی صحنه جرم، فرضیه داخلی بودن سرقت قوت گرفت و در  بررسی های پلیسی دختر شاکی توضیح داد، آخرین بار حدود 2 هفته پیش قصد فروش طلاهای خود به منظور خرید خودرو را داشتم که آنها را با اتفاق دوستم به اسم شراره به طلا فروشی بردیم و پس از اخذ قیمت نسبت به فروش آن منصرف شده و طلاها را در جای مخصوص نگهداری طلاها در اتاق خودم گذاشتم و روز مهمانی متوجه شدم طلاهایم به سرقت رفته است .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز کرد:  در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، با هماهنگی های قضائی شراره به عنوان اولین متهم  دستگیر و پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی وی معترف شد با استفاده از کلیدی که دختر شاکی در خودروام جا گذاشته بوده در فرصت مناسبی وارد منزل شدم و  از آنجائی که از محل نگهداری طلاها مطلع بوده آنها را  سرقت و سپس به مبلغ  یک صد میلیون تومان به طلا فروشی ها فروخته ام.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مغازه های طلاهای فروش شناسایی و تعدادی از اموال سرقتی کشف شد، تصریح کرد :  با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی و با دستور قضائی روانه زندان شد.

نظر شما