تماس تلفنی با بیمه‌شدگان جهت صدور کارت هوشمند بیمه کلاهبرداری است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸۶۳۱
تماس تلفنی با بیمه‌شدگان جهت صدور کارت هوشمند بیمه کلاهبرداری است
سازمان تامین اجتماعی با اعلام اجرای حذف دفترچه‌های کاغذی درمان، نسبت به تماس تلفنی برای صدور کارت هوشمند بیمه هشدار داد و تاکید کرد: تماس با بیمه‌شدگان و درخواست وجه برای ارائه خدمات تامین اجتماعی کلاهبرداری است.

به گزارش برنا؛ براساس اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اشخاص و نمایندگان شرکت‌ها با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان، بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است و از جانب این سازمان انجام نمی‌شود.

سودجویان در تماس تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند.

سازمان تامین اجتماعی در این اطلاعیه تاکید کرد: این شرکت‌ها مورد تایید سازمان نیست و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

همچنین از بیمه شدگان و بازنشستگان برای برخی پروژه‌ها همچون اجرای نسخ الکترونیک یا حذف دفترچه‌های کاغذی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

بر این اساس بیمه‌شدگان و بازنشستگان کشور اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز