قتل فجیع در جشن تولد تهرانپارس

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۹۰۳۹
قتل فجیع در جشن تولد تهرانپارس
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری نوجوان ۱۶ ساله که پس از یک مهمانی، اقدام به قتل دوست برادر بزرگترش کرده بود، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوقه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ دراین باره گفت: در دقایق پایانی شب گذشته وقوع یک فقره قتل به ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اطلاع داده شد که در پی آن تیم عملیاتی از ماموران کلانتری با حضور در محل اقدام به بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات خود کردند.

او با بیان اینکه مقتول جوانی ۲۳ ساله بود که در پی وارد شدن ضربه چاقو به شکم دچار خونریزی شدید شده و به تایید عوامل درمان جان خود را از دست داده بود، گفت: ماموران با هماهنگی بازپرس کشیک قتل تحقیقات خود را آغاز کرده و در جریان آن متوجه شدند که این نزاع پس از یک مهمانی تولد در همان محدوده رخ داده است.

موقوقه‌ای با اشاره به انجام تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم از سوی ماموران ادامه داد: ماموران با کسب اطلاعات بیشتر در عرض کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم به قتل را که جوانی حدودا ۱۶ ساله بود، پیدا کرده و در عملیاتی او را دستگیر کردند. این فرد نیز تحت بازجویی قرار گرفته و در همان اظهارات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

او درباره چرایی وقوع این جرم نیز گفت: طبق اعتراف متهم و شهود، برادر قاتل و مقتول در یک مراسم تولد در محدوده تهرانپارس حضور داشتند اما در میانه مراسم با هم درگیر شده‌اند که این درگیری با وساطت دیگر افراد به پایان رسیده. این دو نفر در پایان مراسم برای هم خط نشان کشیده و برای دعوا در بیرون از محل مهمانی با هم قرار گذاشتند. یکی از طرفین دعوا نیز در تماس با برادر کوچکترش از او خواسته که به محل قرار برای دعوا بیاید و  برادر کوچکتر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: دقایقی بعد از ورود برادر ۱۶ ساله به محل، او ناگهان کارد آشپزخانه را به شکم مقتول که ۲۳ سال سن داشت وارد کرده و متواری می‌شود. همین ضربه نیز منجر به مرگ او شده است.

موقوقه‌ای با بیان اینکه  پس از ورود پلیس به موضوع این فرد شناسایی و دستگیر شد، گفت: پرونده تشکیل شده برای این فرد برای بررسی به دادسرا ویژه جرائم اطفال ارجاع داده شد.

نظر شما