کیف قاپی زوج جوان برای تامین هزینه‌های زندگی

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶۳
کیف قاپی زوج جوان برای تامین هزینه‌های زندگی
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج جوانی که برای تامین هزینه های زندگی کیف قاپی می کردند، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" گفت : بیست و سوم تیر ماه سال جاری پرونده ای با موضوع کیف قاپی از خانمی در کلانتری 140 باغ فیض تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

اوعنوان کرد ‌: مفاد پرونده حاکی از آن بوده شاکیه در خیابان اشرفی اصفهانی در حال قدم زدن بود که  مردی جوان از یک دستگاه خودرو تیبا پیاده و به سرعت به سمت وی آمده و کیف دستی وی که حاوی تلفن همراه و مقداری وجه نقد به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان بوده را سرقت و سریعاً با همان خودرو  که راننده آن یک خانم بوده متواری می شود.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت : در  تحقیقات تخصصی کارآگاهان دایره مبارزه با کیف قاپی موفق می شوند شماره پلاک خودرو سارقان را شناسایی که در استعلام  انجام شده مشخص شد مالک خودرو خانمی به نام شهناز می باشد که با نشان دادن تصویر به شاکی، وی  اظهار کردف  راننده خودرو در روز سرقت همین شخص می باشد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد همسر شهناز نیز شناسایی و  با هماهنگی های قضائی هر متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را  تامین هزینه های زندگی اعلام کردند.

سرهنگ اختیاری افزود : تحقیقات برایکشف زوایای پنهان پرونده و سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد

نظر شما