کلنگ احداث مدرسه استثنایی در هرمزگان به زمین زده شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۶
کلنگ احداث  مدرسه استثنایی در هرمزگان  به زمین زده شد
با حضور مسئولین محلی استان هرمزگان و حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کلنگ احداث دهمین مدرسه استثنایی مورد نیاز استان هرمزگان به زمین زده شد.

به گزارش برنا؛ سید جواد حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: بر اساس آمایش سرزمینی ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مناسب آموزشی مورد نیاز است که ساخت این مدارس از ۱۰ ماه پیش در قالب طرح از خشت تا بهشت و با همت خیرین آغاز شده است.

او افزود: تاکنون ۱۲۲ مدرسه از این تعدادکلنگ زنی یا افتتاح شده است و با کلنگ زنی این مدرسه در روستای ایلود شهرستان بستک استان هرمزگان این تعداد به ۱۲۳ مدرسه می‌رسد.

معاون وزیر با بیان اینکه استان هرمزگان پیشتاز در طرح از خشت تا بهشت است اظهار کرد: مدرسه استثنایی بیلود، دهمین مدرسه مورد نیاز دانش آموزان استثنایی استان هرمزگان است که در سال جاری کلنگ زنی شده است و با احداث این مدرسه نیاز استان هرمزگان به مدارس استثنایی مرتفع خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ساخت مدارس برای دانش آموزان استثنایی حرکت به سمت عدالت ترجیحی آموزشی است اظهار کرد: مدرسه شوقستان و ادبستان است و ساخت مدرسه برای نیازمندترین دانش آموزان و فرشتگان زمینی یعنی دانش آموزان استثنایی حرکت بسیار ارزنده ای است.

او با تقدیر از همت خیرین در مدرسه سازی گفت: بیشتر مدارس استثنایی با همت خیرین در حال ساخت است و بانوان خیر نیز نقش پررنگی در نهضت مدرسه سازی دارند.

شایان ذکر است مدرسه استثنایی روستای ایلود در استان هرمزگان با همت خیر نیک اندیش سرکار خانم عایشه زارع ساخته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز