معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفتگو با برنا؛

بررسی روند اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها در ایام کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۹۸۸۰
بررسی روند اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها در ایام کرونا
معاون فرهنگ و اجتماعی وزیر علوم گفت: تمامی فعالیت‌ها به شکل ملی در فضای مجازی از طریق دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش برنا؛ شیوع کرونا سبک زندگی تمامی آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. شاید قبل از شیوع این اپیدمی زیرساخت‌ها برای  آموزش‌های آنلاین چندان مناسب نبود، اما در شرایط کنونی ظرفیت آموزش‌های آنلاین مشخص شده است. در این شرایط بیم بی‌توجهی یا کم توجهی به فعالیت‌های فرهنگی وجود دارد.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره تاثیر کرونا بر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها به خبرنگار برنا گفت: بعد از شیوع اپیدمی کرونا بازآرایی  فعالیت‌ها در تمامی بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهش انجام شده است.

او افزود: تمامی فعالیت‌ها به شکل ملی در فضای مجازی دانشگاه‌ها انجام شده و  موارد دیگری را در این زمینه در  دستور کار داریم.

غفاری تصریح کرد: از تمامی دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی این درخواست وجود دارد که فعالیت‌ها بر اساس زیرساخت‌های کنش‌گر ادامه دهند.

این مقام مسئول درباره دیگر اقدامات در ایام کرونا افزود: مجموعه کانون‌های فرهنگی در ایام رونا نقش‌آفرینی ارزشمندی داشتند و از طریق مختلف اعم از اقدامات پیشگیرانه، اقدامات امدادی و اقدامات کنترلی فعالیت مناسب داشتند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز