همسر شهید حسین رضایی:

شهید سلیمانی در مواقع بحرانی یک مرد جنگی و در پشت میادین یک رفیق بود/هیچ گروهی به اندازه خانواده شهدا فقدان شهید سلیمانی را درک نکرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۵:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۳۶۶
شهید سلیمانی در مواقع بحرانی یک مرد جنگی و در پشت میادین یک رفیق بود/هیچ گروهی به اندازه خانواده شهدا فقدان شهید سلیمانی را درک نکرد
همسر شهید حسین رضایی گفت: با فوت سردار واقعا پشت‌مان خالی شد. هیچ گروهی به اندازه خانواده شهدا فقدان این چنین مرد بزرگواری را درک نکرد.

به گزارش برنا؛ در آستانه سالروز شهادت قاسم سلیمانی قرار داریم. این شهید والا مقام در دوران زندگی فعالیت ها  و خدمات رسانی های متعدد در زمینه های  سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، جهادی و ...  انجام داده است. به عبارت دیگر تمامی ایرانیان مدیون رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی هستند.

حال با فرارسیدن 13 دی زهرا حاجی کریم، همسر شهید حسین رضایی درباره شخصیت شهید قاسم سلیمانی به خبرنگار برنا گفت: شهید قاسم سلیمانی برای همه نیروها وقت می‌گذاشت.

او افزود: همسر من یکی از فرمانده‌های گردان بوده و برایم تعرف کرده که  شهید قاسم سلیمانی در  مواقع بحرانی یک مرد جنگی و  سرسخت  و  در پشت میادین جنگ برای نیروها یک رفیق به تمام معنا بود.

حاجی کریم تاکید کرد: بعد از فوت همسرم بسیاری از افراد فقط با یادبودهای شهدا عکس انداختند. در حالی که حاج قاسم به منزل ما آمد و با فرزندان درد دل کرده و مشکلاتمان را شناسایی کرد.

او ادامه داد: شهید سلیمانی پیگیر حل مشکلات خانواده شهدا بود. او در تماس های مکرر به دنبال حل و فصل مشکلاتمان بود.

این همسر شهید گفت: شهید سلیمانی با تمام مشغولیت‌ها با تک تک همسران شهدا صحبت کرده و به منزل شهدا می‌رفت. او یک مرد به تمام معنا و خاکی بود.

حاجی کریم افزود: با اینکه در بسیاری از مواقع محافظ‌ها جلوی بچه‌ها را می‌گرفتند اما حاج قاسم با محافظ‌ها برخورد کرده و به فرزندان محبت می‌کرد. حاج قاسم پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا بود. برای مثال حتی تلفنی هم پیگیری کارهای خانواده‌های شهدا را انجام می داد. فرزندان من در شهادت پدرشان به اندازه شهادت شهید سلیمانی گریه نکردند.

این همسر شهید در پایان گفت: با فوت سردار واقعا پشت‌مان خالی شد.  هیچ گروهی به اندازه خانواده شهدا فقدان این چنین مرد بزرگواری درک نکرد.

//انتهای پیام: 4

2

3

6

7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز