رئیس هیت مدیره نظام پرستاری تهران مطرح کرد:

درخواست نظام پرستاری برای افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۰۴۷۶
درخواست نظام پرستاری برای افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران
آرمین زارعیان گفت: از شورای شهر می‌خواهم تا در صورت امکان سهمیه طرح ترافیک پرستاران افزایش یابد.

به گزارش برنا؛ آرمین زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد مراقبت از بیماران است.

او ادامه داد: ۳۵ هزار پرستار در تهران مشغول به فعالیت هستند و یک سوم آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و نزدیک به ۱۲ هزار بیمار و ۲۳ شهید داشتیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: ارتقای سلامت در حوزه پیشگیری اهمیت بسیاری دارد و شرایط ایجاب می‌کند که فضای مناسب را برای آن‌ها ایجاد نکنیم.

او افزود: هیئت مدیره نظام پرستاری تهران می‌تواند در حوزه ارتقای سلامت شهری کمک کند، همچنین این هئیت می‌تواند در امر مراقبت‌های منزل کمک شایانی داشته باشد.

زارعیان ادامه داد: اگر چه مهم است به مسائل معیشتی پرستاران توجه شود؛ اما توجه معنوی به پرستاران بسیار مهم‌تر است و مدیریت شهری باید توجه بیشتری به حوزه حمایت معنوی پرستاران داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران تصریح کرد: می‌خواهم تا معابر خیابان‌ها به نام شهدای پرستار نامگذاری شود و در صورت امکان سهمیه طرح ترافیک برای پرستاران افزایش پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز